BUDDIES

Monday, October 18, 2010

ADAM LAMBERT TERUK

Salam ....


Terdetik utk menulis sesuatu yg telah berlaku. Ini kerana, perkara yg lepas, telah lepas dan masih lagi menjadi isu hingga melibatkan isu politik.

Adam Lambert

Mengulas mengenai konsert ADAM LAMBERT  di Malaysia pada Khamis lepas. Saya juga bersetuju kerana membantah konsert yg diadakan pada Khamis malam Jumaat yg patut nya perlu di isi program yang bermanfaat apatah lagi untuk golongan muda yang berlainan latar belakang. Tidak sepatutnya hal ini terjadi. Tapi, barang yg lepas jgn dikenang tpi perlu dijadikan panduan akan datang…

Gerakan mahasiswa bersama sebilangan ahli parti politik di negara ini mengadakan bantahan d stadium tempoh hari memang perlu tetapi biarlah kene pada tempatnya. Apa yg saya tahu, bantahan itu berupa bantahan membenarkan artis luar tabii iaitu artis GAY luar negara – ADAM LAMBERT membuat konsert di malaysia. Bantahan ini dibuat kerana mereka tidak merestui artis gay datang ke malaysia yang boleh mencetuskan fenomena baru di sini. BENAR. Saya setuju dengan keprihatinan mereka terhadap isu ini....

Oleh yg demikian, biarlah kita melakukan sesuatu yg kita tidak sukai ini dengan c ara mengusir anasir buruk ini iaitu GAY.  Artis luar itu dtg kesini adakan konsert dalam bebrapa jam kemudian balik ke negara asal. Perbuatan GAY nya itu tidak kelihatan di Malaysia dan tidak di bawa ke mahkamah....


hapuskan GAY anwar di MALAYSIA.
ini imej BURUK MALAYSIA yg disimpan PR
TETAPI, pemimpin GAY MALAYSIA iaitu Anwar Ibrahim masih bebas di luar sana walaupun beliau masih lagi didalm perbicaraan. Mengapa tidak mahu membantah dan membuat demosntrasi membantah ANWAR IBRAHIM ini ????

Pemimpin lebih mempunyai pengaruh kuat kepada rakyat kerana mereka ini adalah idola... Tambahan pulak, pemimpin ini adalah rakyat malaysia yg duduk di malaysia selamanya yang boleh mempengaruhi orang lain.  Juga, beliau ini SERING MUNCUL DI KACA TELEVISYEN ATAUPUN DI CERAMAH2 YANG D ANJURKAN tetapi kedatangan ADAM LAMBERT hanya beberapa jam shja.

Tidak kah pembantah tempoh hari berasa korg ini tidak adil ????? membantah isu luar tetapi membiarkan sekam berada di malaysia ini. Tidak berasa malukah anda kerana mempunyai pemimpin  
GAY yg terkenal ????


Saiful enggan diliwat . ANWAR in DANGER !!!

Sedari tahun 1998 hingga kini, isu gay nya sering keluar dan seperti biasa, beliau mencari helah untuk melambatkan proses perbicaraan. Tidak terfikir kah, Saiful sanggup BERSUMPAH KETURUNAN bhawa benar dia diliwat !!!! apakah Anwar berbuat demikian??? TIDAK LANGSUNG. Beliau terus2an melarikan diri daripada isu ini. MANA PERGI BANTAHAN GAY TERHADAP ANWAR ????

ADAM LAMBERT tidak melakukan aksi tidak senonoh dan mengikut tatatertib berpakaian seperti dimaklumkan. Ini bermaksud, adam lambert sendiri menghormati prinsip malaysia dan hanya menyampaikan lagu sahaja. Tidak pun beliau menunjukkan aksi gay nya di hadapan penonton hingga penonton lupa dia seorang gay kerana penonton hanya menyaksikan seorang artis yg berbakat.

Berlainan pula dengan Anwar Ibrahim ini. Dek kerana isu liwat nya yg masih tidak selesai, kita masih memandang dia seorang pemimpin LIWAT . beliau masih lagi dikelilingi jantan2 muda yang comel yg menunjukkan itulah keinginannya.

Saya rasa, bantahan terhadap artis gay adam lambert perlu dilakukan kepada ANWAR kerana kes liwatnya juga. Jangan berat sebelah hanya kerana politik. Kata mahu tegakkan syiar Islam, tetapi membiarkan PEMIMPIN ISLAM liwat ini di sokong dan disanjung. 

Gay adam lambert itu sahih dah dia kafir,tapi GAY  Anwar ini, sahih dia ISLAM. So, anda fikirkan lah...


No comments: