BUDDIES

Tuesday, March 8, 2011

MAHASISWA IMPORT SAMSENG JALANAN

Salam 1 Malaysia, Mahasiswa bersatu, 


Lama tak update blog ni. Sibuk dengan assingment dan presentation. Biasalah, itu namanya campus life. Aku dok pendam la satu benda yang nak dihabaq kan ni. Walaupun dan lama berlalu, tapi mungkin, ada yang tidak tahu.


Pilihanraya kampus memang dah lama berlalu. Macam2 la kejadian berlaku. Ada yang hilang, ada jugak yang mengamuk !!! adoiii..... aku kene tempiasnya sbgai mahasiswa ni. Malu beb !!! Mahasiswa perlu ada faktor yang  baik, tpi yang ini, faktor samseng jalanan yang dibawa masuk.


Meh aku nak short kan cerita, kekecohan di UPM atas sebab merasa tak puas hati kerana ada kemenangan Pro-M yang ditolak atas beberapa faktor. Namun, keseluruhannya, UPM dikuasai oleh Pro-A. Nak jadi cerita, ada yang tumpang sekaki dan join sekali nak berlagak samseng. 


Ada muka2 pembikin kecoh di UPM hari tu, didatangi oleh pelajar luar daripada UPM sendiri. Dan dikatakan, adalah pelajar UKM Pro-M. Ish, suka2 jer datang kat UPM hanya nak tunjuk samseng plak. Nak jadi hero lah kononnya. Rumahtangga orang lain, dia pulak nak jadi hero. Inilah yang memalukan,


Tengok lah mereka yang di import daripada UKM. Barisan depan lagi. 

GAMBAR YANG DIBULAT ITU, ADALAH DARIPADA GMUKM

info : RAJA KACAU UKM

2 comments:

Hati Riang said...

kalau kenal dari awal yg depa ni dari U lain, lempang je sampai jadi lempeng. kuangajo ni dibawa oleh mentor depa lah c Mr Y dan Nicky.

Tangga Langit said...

saudara hati riang,

tulah. itu yg nampak, mungkin ada yg tak nampak mereka yg mengimportkan diri.
inilah kehendak PR apabila kebebasan suara yang merugikan dan memburukan keadaan