BUDDIES

Monday, February 14, 2011

BELAJAR ERTI BIADAP DI MESIR !

Salam 1 Malaysia, 
BIADAP SINONIM DENGAN AJARAN SESAT PAS.
PAS UCAP TAHNIAH KEPADA MEREKA
 YANG  BIADAP PADA KERAJAAN


Our perception for those yang belajar di Mesir adalah, mereka ini tentunya pandai agama. Mereka inilah harapan bangsa dan negara sebagai tonggak kepada kemajuan negara masa hadapan. Kalau orang bukan islam berbangga belajar di negara Barat, orang Islam pula akan rasa bangga sesiapa sahaja yang belajar di Mesir, bumi barakah.


Namun, ada yang mempelajari ILMU BIADAP dan BONGKAK apabila di sana. Kemudian, di bawa ke sini pula ilmu biadapnya untuk dibaca dan dikritik orang ramai. Fulamak.... kagum betul dengan semangat biadap pelajar mesir ini. Manakan tidak, artikel ini ada segala butirannya :
  
Segala puji bagi Allah Tuhan sekalian alam, dengan ini saya  dan rakan-rakan adalah antara pelajar yang terlibat dalam proses pemindahan pelajar Mesir ke Malaysia ingin merakamkan jutaan penghargaan kepada:
1. Ikatan Lepasan Mahasiswa Mesir (ILMAM)
2. Persekutuan Melayu Republik Arab Mesir (PMRAM)
3. Badan Kebajikan Anak Selangor Mesir (BKASM)
4. Lembaga Zakat Selangor (LZS)
5. Pesawat Penerbangan AirAsia (Mesir-Jeddah)
6. Saudi Arabian Airlines (SV838) Jeddah-Riyadh-Singapura
7. Staff Madinatul Hujjaj, Tabung Haji Malaysia, Jeddah, Arab Saudi
Serta semua rakyat Malaysia yang terlibat secara langsung mahupun tidak dalam operasi ini. Sesungguhnya berkat doa dan usaha kalianlah yang mempermudahkan perjalanan kami. Hanya Allah sahaja yang layak melimpahkan rahmat-Nya kepada kalian.
Akhir kata, bumi Mesir terlalu dekat di hati kami, doakan agar kami dapat meneruskan permusafiran ilmu di bumi barakah itu, kepada azhari/ah,doktor/ah, jadikan peluang ini untuk menabur khidmat kepada masyarakat kita atas nama Islam.
Semoga Malaysia akan menjadi negara yang menepati "baldatun tayyibaton, wa rabbun ghafur" amin.
Penuntut ilmu yang tidak tahu,
Arfah Mawaddah Amir Hamzah,
Gombak, Selangor.
Nama yang indah, tapi sayang, BUSUK DAN BURUK dalam dan luarannya. Satu pun tidak dinyatakan terima kasih kepada kerajaan Malaysia yang berusaha membawa dan meminta bantuan mereka yang tersenarai di atas untuk misi menyelamat pelajar kita. Boleh dikatakan, pelajar ini tidak cerdik dan kurang ilmu dalam misi ini. PM, DS Najib membuat rundingan kepada kedutaan Mesir untuk pemindahan pelajar kita agar berjalan lancar. Juga, bekalan makanan dan memastikan segala keperluan dan keselamatan mereka dijaga. Manakah ucapan terima kasih kepada mereka ini ??? HARAM ada, sebabnya pelajar ini BIADAP. 
ANTARA PELAJAR PERTAMA YANG TIBA DI MALAYSIA
DARI MESIR YANG DIBAWA OLEH JURUTERBANG MAS

Pelajar ini tidak tahu, DS Najib membuat tindakan pantas menelefon negara India untuk membuka ruang udara mereka sebagai laluan kapal terbang kita ke sana. Andai tidak meminta izin, kelak terbakarlah kapal terbang itu kerana menceroboh. Langsung tiada ucapan terima kasih. Juga, hanya dinyatakan Air Asia (kapal terbang Malaysia) sahaja dalam senarai ucapan terima kasih, tetapi, mana pergi Malaysia Airlines ??? Mana pergi ucapan terima kasih kepada anggota tentera kita di sana yang digegaskan untuk membantu pelajar kita di sana ??? 
Alasan kerana tak cukup ruang untuk menulis ??? Deyyy, pokok pangkal yang membawa mereka itu siapa ??? Ada dalam senarai tak ??? Tak ada langsung kerana MEREKA INI DI AJAR BIAS. Biasalah, bapa kencing berdiri (PAS), anak kencing berlari. (Pelajar Mesir ini ). Bapa tak sokong kerajaan, anak hentam kerajaan dan buta mata dan hati. Tetapi, artikel ini tetap dilayarkan di Harakahdaily bertarikh 14 Februari 2011. PAS yang membenarkan artikel ini dikeluarkan kerana menyokong ucapan terima kasih yang bersifat berat sebelah ini. PAS mengajar anaknya BIADAP dan makan hasil pertolongan secara haram. PAS ini satu contoh yang baik kepada anak muda ??? HAMPAS la PAS ini kerana mengajar anak erti BIADAP dan menyokong KEBIADAPAN itu.
Kalau ya pun, janganlah sombong dan berat mulut untuk menyatakan terima kasih kepada pihak kerajaan yang membantu. Kalau tak suka dengan ideologi kerajaan, tetapi selitkan nilai murni dengan ucapan terima kasih kerana membantu. Itu pun susah ker? Mak bapak tak ajar ker ? Tak tahu untuk berbudi kepada orang yang membantu. ingatlah, WHAT YOU GIVE, YOU GET BACK. Kalau tika ini, hal remeh seperti ucapan terima kasih ini tidak di endahkan, jangan salahkan orang lain andai perkara ini berlaku pada diri sendiri, kerana, KEMUSNAHAN YANG BERLAKU ADALAH KERANA TANGAN MANUSIA ITU SENDIRI. Tangan kamu wahai ARFAH MAWADDAH yang menulis artikel itu dengan tidak jujur dan berat sebelah.

3 comments:

Hang Nadim said...

Budak perempuan ni ibarat anjing.. dah ditolong digigit pulak tangan yang menolongnya... pokokakar.blogspot.com

whiteorange said...

TANGAN YANG MENGHULUR BANTUAN LEBIH BAIK DARIPADA TANGAN YANG MENGHULUR MINTA BANTUAN

DAH DASAR PENGEMIS, SOMBONG PULAK TU, NAK WAT CAMNE

BAPAK KENCING BERDIRI ANK KENCING BERLARI LARI

Anonymous said...

Budak-budak perempuan ini belajar kat Mesir ke? Aku yang pernah belajar kat negara kapir pun tak pernah tujuk sign lucah ini. Pakaian sopan tapi otak tak ada.