BUDDIES

Tuesday, March 15, 2011

PROFESSOR UNIVERSITI DIHERDIK AHLI POLITIK

Salam 1 Malaysia, 




Walaupun aku bukan ahli akademik (insyaAllah, bakal), aku akan terpukul dengan kenyataan seorang ahli politik PAS  iaitu Idris Ahmad ni. Begitu mudah menyalahkan kerajaan UMNO di bawah DS Najib mengenai akal PRIMITIF pensyarah hatta professor katanya lagi.


Amboi, lancang nya mulut !!! Idris Ahmad tu sapa nak marahkan pensyarah dan Professor ? Kalu ikut standard pendidikan,Idris Ahmad tu pandang celah kaki jer. Pandai2 lak nak persoalkan pemikiran pensyarah yang primitif kerana UMNO. 


Kenyataan ada lecturer yang tak naik pangkat sebab sokong pembangkang itu, sangat tak betul. Apabila seseorang itu layak, dia akan layak naik pangkat. Kalau tak, takkan Aziz Bari tu dapat naik ke peringkat professor ??? sedangkan Aziz Bari tu lancang menentang kerajaan. Apa komen Idris Ahmad???




Idris Ahmad, tak perlu kata UMNO yang rosakkan budaya , tapi, demonstrasi yang memusnahkan harta benda bagai tu, hasil didikan siapa pulak kalu bukan, RAJA DEMONSTRASI IAITU ANWAR GAY. Kenapa tak nak fikir budaya ini yang akan bawa lebih kesan negatif sebab mereka yang akan mewarisi bidang akademik ???? tak nak plak cakap. Tala kat UMNO jer. Kerana kepentingan sendiri, Idris Ahmad nak meracuni pemikiran ahli akademik supaya membenci kerajaan. 




Idris Ahmad, jika diketahui, sekolah agama trutama sekolah pondok dan sebagainya, lagi mecerminkan sikap primitif dan menjalankan indoktrin kepada kanak2 peringkat awal untuk membenci kerajaan. Adakah itu jelas menunjukkan, kegagalan guru PAS yang mengajar ???? YA !!! sudah tentu!!!




Zunar melukis lukisan yang menghina pemimpin.
Zunar ajar kanak2 melukis berkaitan politik.
baca sini :
http://dewanpemudatelukintan.blogspot.com/2010/02/kenangan-santai-bersama-kartunis-zunar.html



Kanak2 di ajar kenal PAS daripada tadika PASTI dengan meletakkan gambar bendera PAS pada setiap lukisan mereka, tapi tiada bendera Malaysia, itu bukan kegagalan PAS ker ??? Kanak2 dbiarkan memakai headband dan memegang bendera PAS berarak mengikut mak bapak dalam kempen, itu bukan kegagalan PAS ker ? Kanak2 dibawa untuk sama2 buat demo jalanan anjuran PKR, DAP atau PAS, itu bukan kegagalan PAS ker ????




Idris Ahmad, daripada menyalahkan professional yang sudah establish dalam akademik, baiklah fokus pada anak2 masa depan negara yang semakin gagal kerana diindoktrin  politik PAS sahaja. Jangan berat sebelah menyalurkan atau membuat komentar. Kerana terlalu expose sangat membuat komentar, seribu kesilapan PAS akan terbongkar.


Bacalah sini, pendapat orang yang sudah lama dalam arena akademik : PENDITA KAIN SINGKAT

1 comment:

Anonymous said...

Who's this guy......(Idris Ahmad)....???? Is he a %&*@#%..???
Actually he is ....NUT!!!
Suroh tutup mulut dia ...lagi bagus. Lain kali gunakan akal sebelum berbicara.