BUDDIES

Friday, June 17, 2011

JANGAN KATA KERAJAAN ZALIM TAU !

Salam 1 Malaysia, 1 Mahasiswa, 




Disarankan, graduan yang masih lagi tercari kerja di luar sana, boleh la sertai Skim Latihan 1 Malaysia (SL1M). 


Ini kerana,banyak syarikat GLC menawarkan tempat kepada graduan sesuai dengan kelayakkan yang ada pada graduan ini. 


Apa lagi, rebutlah peluang ini. Jangan pula bila tak dapat kerja, salahkan kerajaan tak beri insiatif !!! Ini dah ada inisiatif, rembat cepat. 


Usaha tangga kejayaan. Rezeki tak datang bergolek. Usaha lah untuk dapat apa yang dihajati.


Untuk keterangan lanjut, mahasiswa semua boleh layari web ini : www.epu.gov.my/sl1m.



2 comments:

Wake UP! said...

Salam. Kerajaan memang zalim sebab memperjudikan nasib rakyat dengan tidak mengambil tindakan ISA ke atas BerSHIT.

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI