BUDDIES

Thursday, November 25, 2010

PR CEROBOH UNIVERSITI

SALAM 1 MALAYSIA

Ada yg menyatakan, BN telah menggunakan kampus - kampus untuk memberikan ceramah politik kepada pelajar-pelajar untuk meraih undi. kenyataan ini sering di ucapkan oleh PR yang cuba untuk menampakkan kejahatan BN kepada rakyat.


walhal, PR juga telah menghasut pelajar - pelajar uiversiti dengan memasuki kampus untuk memberikan ceramah parti mereka. (sumber perlu dirahsiakan). 

PELAJAR - PELAJAR INI TELAH DI INDOKTRIN MEMBENCI KERAJAAN OLEH PR.- GAMBAR HIASAN -   




Datang cerita ini terus kepada saya yang menyatakan anak mereka telah hadir pada satu perhimpunan di dewan. Katanya program untuk pelajar junior la. alih-alih, program PR yang menghasut mereka membenci kerajaan. Pelik pelajar-pelajar ini kerana mereka diceramahkan mengenai hal-hal politik yang bagi mereka, masih mentah untuk memahami. 


akan tetapi, tahap pelajar mentah  ini lah yg mbuatkan PR menanggung risiko ntk masuk ke kampus dengan memberi ceramah hasutan membenci kerajaan. mereka melakukan secara senyap. 


persoalannya :


di manakah suara - suara pelajar universiti yang membenci politik masuk ke kampus mereka ???

dimanakah kewibawaan pemimpin PR dengan memberi ceramah politik kepada pelajar ???tidakkah mereka ini mementingkan diri sendiri untuk meraih undi ????

mengapakah hal ini tidak diketahui awam ???

PR menafikan hak pelajar untuk menimba ilmu ???


kesimpulannya :
PR sanggup melakukan apa sahaja untuk meraih undi kerana mereka berada di tahap yang sangat membimbangkan berikutan ramai ahli mula keluar dari PR.


2 comments:

azlishukri said...

salam, blog tuan sudah dipaut

d said...

Salam... Syabas buat blog anda yang mantap.

Saya tlh linkkan blog Tuan. Harap dapat linkkan blog saya.