BUDDIES

Tuesday, October 5, 2010

PEMIMPIN PKR BERHATI BUSUK

Salam 1 Malaysia kepada anda yang sudi singgah di blog ini.
Saya terfikir sejenak, dimanakah letaknya adat ketimuran apabila orang yang banyak berjasa dan lebih tua daripada kita , sanggup difitnahyang dusta sama sekali. Di manakah nilai agama dan moralnya yang dipegang. Adalah nilai agama itu hanya terletak pada HURUF ‘I’ iaitu ISLAM ataupun huruf ‘aliff” iaitu ISLAM.
Mengulas mengenai perkara ini, saya sebagai seorang yang mempunyai pelajaran tidak tergamak untuk melemparkan perkara yang sia2 kepada mereka yang dirasakan telah menyumbangkan jasa kepada  Negara. SALAH SEORANG PEMIMPIN PKR, AZMIN ALI, telah mengeluarkan kata yang mengatakan Tun. Dr. Mahathir yang menjalankan rawatan di Austrialia adalah seorang pemimpin yang telah gagal. Hehh… itu adalah perkataan orang yang sakit hati dan mempunyai HATI YANG BUSUK.  BUSUK SEBUSUK-BUSUKNYA ORANG YANG BERNAMA AZMIN ALI ini.

Adakah dia ini layak untuk dijadikan pemimpin ???? pemimpin yang hanya tahu menyalahkan orang lain???? Pemimpin yang berhati busuk ??? pemimpin yang tidak kenang budi ??? pemimpin yang mengajak membenci orang yang tidak sebulu ???? pemimpin yang kaki kroni??? Pemimpin yang mengampu??? Pemimpin yang tiada nilai agama dan moralnya kerana biadap???? Pemimpin yang rosak akal dan hatinya ????? ADAKAH DIA INI LAYAK JADI PEMIMPIN ??????? JAWAPANNYA : DIA TIDAK LAYAK LANGSUNG !!!!!! TIDAK LAYAKKKKK !!!!!
Lupakah dia apa yang dia ada sekarang ini ??? lupakah dia berada di negara Malaysia yang telah mencipta nama di persada dunia ??? lupakah dia pakaian apa yang disarungkan, kereta apa yang dia pandu, rumah apa yang dia diami, makanan ape yang dia makan…. andai Malaysia masih lagi kategori Negara ketiga ???????   hahahahahahah…. ITULAH PEMIMPIN YANG MEMPUNYAI HATI BUSUK. TIDAK TAHU UNTUK BERSYUKUR DENGAN NIKMAT YANG TELAH ADA TAPI DIA HANYA TAHU MENUDING SALAH KEPADA ORANG LAIN ….
 
NUAR BERAHIM boleh diklasifikasikan sebagai PENGKHIANAT BANGSA NEGARA kerana setelah dia dipecat, dia telah menghasut rakyat dengan penipuaannya. Sedarlah, tika dia sebagai timb perda menteri dahulu, segala yang dilakukan kerajaan dia follow. Tapi, setelah dipecat, dia menghina kerajaan yang dia tatang dahulu untuk mengejar impian menjadi PM. ITULAH HATI BUSUK PEMIMPIN PKR….. PEMIMPIN YANG HAMPIR MENJUAL NEGARA KETIKA EKONOMI MALAYSIA MELESET.


NUAR BERAHIM DAN AZMIN ALI hanya mempergunakan rakyat untuk mengaut undi mereka .. UNTUK APE???? Untuk merealisasikan impian mereka mengejar status sebagai PM…  adakah kita hendak mempunyai PM yang BUSUK HATI ????? BUSUK HATI KERANA HANYA TAHU MENYALAHKAN ORANG LAIN DAN TIDAK TAHU BERSYUKUR…..   BUSUK HATI KERANA MEMPERGUNAKAN RAKYAT UNTUK KEPENTINGAN SENDIRI !!!!
NUAR BERAHIM DAN AZMIN ALI memang tidak boleh pakai !!!! ciri2 pemimpin yang baik tidak ada pada mereka kerana akhlak nya sahaja sudah menunjukkannya.. akhlak yang jelas dan terang2an BURUK. Kalau akhlak luarannya sudah buruk, inikan pulak akhlak dalaman.. fikirkan lah dan ketahuilah, PEMIMPIN PKR PENTING DIRI SENDIRI DAN BERHATI BUSUK !!!!!!!!

No comments: